109.

borde egentligen ha studerat engelska ikväll eller möjligtvis gjort andra nödvändiga saker men nej, har läst igenom mina två gamla bloggar med regelbundet skrivande från 2007 och framåt. jag var inte bara väldigt snygg förr utan även otroligt rolig. vilket kap! ackack vart har tiden tagit vägen. nu ska jag försöka ta tag i lite viktiga saker iaf, så som att betala mobilräkningar och planera lite lägre på min jorden runtresa. sedan ska jag se walking dead och sova.

utdrag från min blogg några år bak i tiden (kollade på bröderna lejonhjärta med modern min):

jonathan: den som fångar henne död eller levande får 15 hästar
skorpan: den som fångar dig då?
mamma: den får 20 hästar…och en get

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0