107.

har äntligen tagit mig tid att gå igenom alla mina påsar med sparade minnen från olika händelser i den senare delen av mitt liv för att fylla min rumsdörr och garderobsdörr med dessa fantastiska påminnnelser om att livet faktiskt har varit rätt så roligt och händelserikt hittills.


rumsdörren är fylld av minnen bland annat från min tågluffning runt europa inkluderat interailkartan + biljett, bild från fotoautomat i berlin, bordsunderlägg med hälsning från världens bästa CS-host från bryssel, karta från nice, biljett för 1-dags vandring runt sjukt vackra cinque terre i italien, diverse museumbiljetter, hostelkort, infohäfte om anne franks museum, ficek forever-pin från mannen himelf, mina runt 20 festivalarmband, hyttkort till oslokryssning, bild på mig och min dåvarande crush hästpojken-martin, vykort från förr, namnbricka från min tid som guide och turistinformatör på kullabergs naturreservat, "stöt på mig"-intärnskämtspin för fäktare och min autograf från mitt första möte med håkan h för en härrans massa år sedan.


min garderobsdörr innehåller minnen från det senaste året vilket främst är från min tid i london inkluderande bordsunderlägg från stammispuben hawleys, konsertbiljetter, festivalbiljetter och program, kvitto för mina första dm:s från orginalbutiken runt hörnet från där jag bodde i camden, jättefina vykort från gamla stan i corfu town, klubbkvällsflyers, hp warner bros studio tourbiljett, självlysande armband från bästa festivalen bestival, tågbiljetter till bla manchester och glasgow, program för late night zoo (london zoo öppet för vuxna under kvällstid ink. alkohol och silent disco), musikalbiljetter och narniateaterbiljett med jonnys nästintill oläsliga "autograf" i nagelack.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0