94.

borde egentligen ligga i sängen nu. sov från 11-17 idag så vet då inte hur jag ska lyckas somna så tidigt. är väldigt stolt över mig själv att jag sagt nej till både dejt, hemmafest och utgång med housemates idag då jag vet att jag skulle vara en zoombie på jobbet imorgon eftersom jag behöver gå upp vid 05.30. gårdagskvällen var rätt galen (som vanligt) så behöver vila upp mig lite så att jag orkar ta någon öl med tysken som kommer hit imorgon. känner mig  ensam i rummet när roomie är borta över helgen så imorgon ska en tysk couchsurfare ta hennes plats i rummet och underhålla mig! har dock en massa saker att fixa inför min greklandsemester på måndag. är väldigt peppad. så som det ser ut nu ska det vara 30 grader och sol hela veckan. nu ska jag kolla dark shadows och i alla fall försöka få lite sömn. 

tog med kameran ut igår men jag är sämst. enda bilden blev denna från efterfest 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0