91.

wtfwtf har hänt med denna bloggportals utseende är det första som slog mig när jag för första gången på månader loggade in för att väldigt impulsivt återuppliva min blogg. märks att jag varit borta länge! nu är jag tillbaka - på riktigt. har till och med (även det väldigt impulsivt) införskaffat mig en ny amazing kamera. äntligen ska jag börja dokumentera mitt liv här i london igen. nu jävlar!

har hänt så mycket den senaste tiden, vet inte ens vart jag ska börja. fick ett hjälp-sommaren-är-snart-slut-och-jag-har-inte-gjort-ett-skit-ryck för ett tag sedan. det har hittils bland annat resulterat i att jag dragit iväg på äventyr till manchester samt festivalen bestival alldeles själv. nästa vecka bär det av till den grekiska ön corfu för att chilla, sola, umgås med backpackers och förhoppningsvis komma underfund med vad jag vill göra i alla fall inom de närmaste månaderna av mitt liv. just nu är jag rätt lost. har dock väldigt mycket planerat den senaste tiden framöver!

nu borde jag verkligen sova för att hinna med allting jag har planerat att göra imorgon. om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte ens göra hälften.. tänkte i alla fall testfota lite med min nya kamera. bilderna kommer sedan åka upp här. kan inte vänta med att skriva av mig angående mina fantastiskt upplevelser både på bestival och i manchester. godnatt och hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0