95.

nu har man bestämt sig att flytta tillbaka till sverige. har varit väldigt velig med beslutet av många anledningar. igår sade jag dock upp mig så nu är det ingen återvända! börjar självklart ändra mig från att känna mig rätt färdig med london till att tycka staden är rätt fantastiskt ändå. kan möööjligtvis ha att göra med att jag verkligen tagit steget nu och bestämt mig att lämna london i december. min plan för tillfället är att försöka hitta jobb, bosätta mig i malmö och tjäna ihop massa pengar för att sedan bege mig ut på nya äventyr under nästa år! min plan just nu är en jorden runt resa. hade gärna åkt på direkten men det är just min ickeexisterande förmögenhet som är i vägen.
 
har en hel del planerat för min sista tid i london. ska kolla konserter (bland annat svenska holograms, adam green, black keys och maccabees), resa till glasgow samt edinburgh, åka på weekened med frugan till birmingham, underhålla familjen när de är på besök osvosv. MÅSTE även gå och se phantom of the opera. är en skam att jag inte gjort det hittils. ska försöka blogga en del under min sista tid här. nedan följer bilder jag tagit den senaste veckan. är sämst på att ta bilder men har blivit litelite bättre sedan jag skaffade min nya asniciga kamera. 
 
matthew spelade.
 
krängning med frugan.
 
höst i camden.
 
var ute och gick planlöst i runt en timme igår. var en riktigt fin och solig dag! trots mitt dåliga lokalsinne lyckades jag ta mig hem (efter att ha frågat två personer om vägen dock).
 
moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0