89.

ligger i sängen och lyssnar på youth lagoon. imorgon bär det av till sverige. fattar det knapp än!! fail är dock att tågbiljetten till flygplatsen kostar lika mycket som flygresan till malmö. aja, i 6 dagar kommer jag leva på kebab, pizza, kycklinggryta, busa med penny, gosa med penny, leka med penny, öla i hbg/malmö, fira födelsedag, shoppa kläder från gina/weekday/monki osvosvosv. det här med att blogga är jag verkligen sämst på. skärpning skärpning. ska upp om några timmar, men resonerar som så, att jag kommer sova bättre på flyget ju tröttare jag är då jag inte tycker det är världens roligaste grej att flyga. speciellt inte med flygbolaget vars egna anställda varnar för att åka med dem. billigt vare i alla fall. har inte fattat att jag kommer komma HEM imorgon. sjukt sjukt. nu ska jag kolla walking dead tills jag somnar. bjuder först på lite roliga bilder jag samlat på mig. sparade på datorn eftersom de fick mig att skratta högt när jag såg dem.



där har ni min humor! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0