85.

mycket har hänt sedan jag skrev sist! har varit tvungen att sluta jobba på camdens bästa pub med bästa och softaste cheferna, kunderna och kollegorna. de kunde bara erbjuda mig 2 skift i veckan från och med efter jul, så nu har jag påbörjat träning för att börja jobba från och med nyöppningen av deras konkurrent gatan över. kommer sakna dem på min förra pub väldigt mycket, men det var en galen tid (ni vill inte ens veta) så är med närmare eftertanke bäst att jag går vidare, trots att det bara är till puben några hundra meter bort. har 30 cocktails att lära mig till på måndag. har rätt så mycket ångest eftersom min plan att lära mig alla idag sket sig då jag råkade somna efter att ha "vilat ögonen lite" i sängen och sovit i 3 timmar. missar petekonserten idag också, men nevermind. ikväll ska jag ut, ska bara ta bort gårdagens smink, försöka dölja min dåliga hy så mycket det går (den är hemsk pga dålig mat, londonklimatet och min dåliga vana att däcka med smink på), sätta på mig min hatt och få i mig några white cider, sedan är jag redo!

var ute igår i princip nykter för första gången, vilket var en minst sagt udda upplevelse då alla utekvällar hittils har varit GALNA. då sista stället stängt vid 3 (tidigt, men dock en vardag) tackade jag nej till vad jag förmodar hade blivit en galen efterfest. istället hade jag vad jag tror är den finaste kvällen i london vilken innehåll massa lyssnande på skitbra band på lpskivor som jag inte ens hört talas om, någon psykad kortfilm och massamassa prat till klockan 7 på morgonen. fick finaste presenten också, en signerad affisch med ett av mina favoritband. visar er sen. nu måste jag börja fixa mig och börja dricka så jag slutar ha ångest över cocktailsen jag måste lära mig. hörs bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0