88.

vaknade upp när mitt hemska alarm ringde. låg kvar i sängen i 10 minuter för att samla mod för att gå upp med en trevlig 13 timmars arbetsdag framför mig. av en ren slump kollade jag på pappret där jag skrivit ner mitt schema för veckan. det visade sig då att jag istället börjar vid 5!! så sov vidare och nu är klockan visst 3. var en rätt bra dag igår på jobbet. träffade en massa trevliga svenskar som jag jägerbombade och shotade med, samt några andra camdenbor som gav mig vin. det där med att inte dricka eller få mat på jobbet verkar de inte ta så hårt på. här om dagen gjorde de asgulliga kockarna i köket världens godaste pizza till mig!

i förrgår när jag precis anlänt till jobbet kom en kollega fram till mig. de här är till dig, sa han och räckte fram en stor bukett med blommor. jag bara jaha, vem är de ifrån?! jag fick höra att han som lämnat dem var lång, brittisk, blond, good looking och hade (vad de som var där tror, då det var på kvällstid) svart jacka. grejen är att jag har INGEN SOM HELST aning om vem vet är som lämnade dem. han lämnade ingen lapp eller ens sa sitt namn, om det inte är så att lappen av någon anledning fallit ut. jag hade en svag misstanke men den stämde inte. väldigt spännande detta, dock hade det ju varit roligt om killen gav sig till känna! superfint gjort i alla fall.

nu måste jag ta mig upp ur sängen, är kallt, väldigt kallt i rummet vilket beror på kylan utomhus. en positiv grej med att ha alla bills inkluderade är att man kan få det skitvarmt genom att sätta på alla plattor + ugnen på högsta värme utan att behöva oroa sig för att betala för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0