103.

ett lite kort inlägg. var tvugen att avsluta en superb utekväll med att gå hem pga värk i min impulspiercing för någon timme, men upplevde iaf bästa förfesten på mycket länge. nu värmer jag gårdagens mat och tänker se färdigt lotr och gråta inombords att jag inte gick till premiären, efter att en vän visat massa videos + autografer från när han var där.. nu blire kräng av kycklingfile, potatisklyftor och massa bearnaisesås. min dator dog ju för någon dag sedan, men kan lyckligtvis utnyttja roomies dator två dagar till tills hon flyttar hem. sedan vet jag inte vad jag ska ta mig till.. kommer med största sannolikhet skaffa mig en ipad när kan kommer hem iaf!

såg wicked i förrgår, var amazing. satt längst fram i mitten och betalde inte mer än de som satt längst bak (och de såg ingenting i princip). på måndag ska jag på phantom och på tisdag ska jag försöka få biljett till lejonkungen, annars blire sea world. om mindre än en vecka bär det hemåt.. sedan blir det nog jorden runt i mars-apri till junil. nattinatt au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0