102


tjah bloggen!

min kära (hosthost) dator är död, vilket jag faktiskt anade skulle hända. konstigt att den inte gått sönder tidigare, med tanke på att jag haft den i snart två år. rekord! kommer inte ihåg vad jag skrev senast. har i alla fall endast cirkus en vecka kvar i london. fattar INGENTING, tiden går otroligt snabbt. har äntligen köpt en biljett till phantom of the opera. är väldigt peppad, förstår knappt att jag ska se den. har velat göra det i år! imorgon ska jag upp tidigt och dra till wickeds box office och försöka få tag på en biljett till morgondagens föreställning.

idag har jag varit mer aktiv än jag trodde, med tanke på att jag mått sisådär på grund av förkylning. har varit iväg på 1 timmes massage vilket var välbehövt och fick även mina ögonbryn trådade. fy vad det gör ont, tårarna bara rann. men lätt värt. sedan tog jag mig en impulstur på westfield (stortstort shoppingcenter) eftersom jag bytade tåg vid stratford där det ligger. blev impulsinköp av smink, glittriga strumpor från urban som matchar min glittriga kjol samt ett startkit med rengöringsprodukter från dermalogica.

vad har jag mer gjort den senaste tiden.. har besökt harry potter studio (amazing, förstod knappt jag var där. kunde inte släppa allt. men har en massa bilder iaf), spelat bingo två gånger, åkt karuseller på winter wonderland, gått crazy på oxfordstreet och shoppat loss lite för gårt, köpt ett par finfina dms från orginalbutiken här i camden, besökt två bakluckeloppisar, handlat julklappar, sett black keys + maccabees i birmingham, skrivit färdigt cv och börjat leta jobb i sverige, dansat hela natten till dj-set från en blurmedlem, råkat hamna på emoklubb osvosv.

nu ska jag fortsätta lyssna på soundtracket från filmen les amours imaginaires (http://www.youtube.com/watch?v=jWFb5z3kUSQ&list=PL542056E97C4F50D4&index=8) och försöka börja städa och eventuellt packa ner lite grejer. ångest ångest. bara alla mina skor kommer ta en väska. tror inte jag får med mig mer än hälften av grejerna hem.

hade fint, skriver snart igen förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0