71.

fick jobbet på puben. är mycket glad över det. alla som jag hittills träffat och jobbat med har varit trevliga. har hört skräckhistorier om hemska chefer här i london, men ägarna till puben är tre killar på 26, 29, 29 år och softa (jobbar lite, minglar lite, äter lite och dricker mycket). första dagen på jobbet blev jag tillsagd att inte servera en av ägaren eftersom han var för full. nej men, tror jag kommer trivas där. för tillfället har jag ingenstanns att bo. har flyttat ännu en gång och ikväll ska jag och min resväska flytta igen (dock bara till rummet bredvid). snart hoppas jag att jag kan flytta in i rummet som jag väntat i veckor på att få.

för tillfället så segar jag som aldrig förr. om jag lämnar huset vet jag dock inte om jag kan komma tillbaka innan 10 ikväll för har ingen nyckel. ska duscha och hoppas jag vaknar till lite då. sedan ut och chilla i camden och kanske åka till oxford street. eller ikea hade varit roligt att besöka också, men det får nog sparas till en annan gång då jag har sällskap. kom precis på att jag inte har någon svensk laddare i detta rummet. och hittar inte min telefonladdare. snart kommer både telefonen och datorn dö. kan inte ens föna håret. känns bra. får ta och duscha nu och sega ännu mer tills det torkat. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0