69.

hello bloggen! i nästa vecka ska jag äntligen flytta till camden. dock har jag trivts väldigt bra på båda ställena där jag bott hittills, men kommer förhoppningsvis ha det lika bra där jag ska bo sen. idag är min sista lediga dag. börjar barskola imorgon, går den 4 dagar och om jag klarar den (vilket jag måste göra!!) får jag jobb direkt. dock är mitt mål att få jobb på en bar/pub i camden nära där jag bor, de flesta ställena barskolan kan erbjuda jobb på ligger i soho. men det är alltid en bra början och dom erbjuder en helt ok londonlön. igår var en rätt så sjuk dag. eller kväll rättare sagt. lyckades bli väldigt full trots att jag inte köpte någonting ute alls. fick berättat för mig att jag blev bjuden på massa öl av en jag spillt öl på. väldigt generöst, själv hade jag nog inte reagerat på samma sätt men jag kanske bad om ursäkt på ett väldigt övertygande sätt, vad vet jag! har 5 missade samtal från nummer jag inte har en aning om vilka de är från igår/idag. väldigt random. vet inte riktigt vad som hände igår men kul hade jag i alla fall. drog på efterfest till kings cross och var ett helvete att ta sig hem därifrån eftersom dlren inte fungerade, så tog både tunnelbana, dlr och åkte buss under samma resa! nu ska jag ta mig upp ur sängen och dra med mig joel som spelar på sin fina homer simpsongitarr från inlägget nedan till tesco. ska köpa sallad, cheesecake, läsk och säkert lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0