65.

okej, trialen var tråkig. riktigt tråkigt. fick plocka ut papper ur skokartonger och sätta i dom i visningsskor i butiken (fastän de redan var överfulla med papper) i över 3 timmar. obetalt var det också. jag hoppas dom inte hör av sig igen. idag missade jag min andra trial eftersom jag är sjuk. bor inte längre i älskade camden utan i poplar för tillfället. en kille här har träffat lady gaga (avis!). snart kan jag flytta in i rummet i camden. amy bodde visst mitt emot lägenheten. imorgon ska jag dra och lämna lite fler cvn. och besöka primark för att inhandla strumpbyxor och underkläder. håller tummarna jag mår bättre imorgon, just nu är min röst hesare än en 60-årig gammal storrökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0