58.

har en alldeles egen dator igen!!
det har och ska fortsätta firas med att kolla massa filmer. har hittills sett sista hpfilmen (dåligt slut), the duchchess (tråkig trots att jag älskar filmer med fin miljö/kläder osv), the edge of love (rääätt så bra) , kronjuvelerna (okej för att vara svensk) och ett nytt downtown abbeyavsnitt (alltid bra!). nu ska jag börja kolla på ett avsnitt(ETT AVSNITT JOSEFINE LINNEA NILSSON, INTE FLER!!!) av den nya säsongen av the walking dead. sedan ska jag sy, börja packa inför london, städa, kolla igenom cv för sista gången, ta cvbild, färga håret (igen), paketera lite som ska skickas till traderaköpare och säkert en hel del annat som jag inte kommer på nu. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0