44.

shit! var över en månad sedan jag skrev här sist. mycket har hänt sedan dess. idag vaknade jag upp, såg mig i spegeln och insåg jag blivit tocke. direkt när jag kommer hem idag blir det hårfärgning och luggklippning (min lugg är förfärligt ojämn och ful sedan jag impulsklippte lite i den för några dagar sedan).

ogillar att jag överförde mina prenumeranter till min tumblr-blogg där jag i princip endast reblogar bilder och inte till denna bloggen. men ja. är ju inte vidare aktiv här längre. har en hosta som suttit i i veckor som gör att jag hostar tills jag nästan spyr varje gång jag anstränger mig (typ går) och håller mig vaken om nätterna. lever som yr zombie för tillfället.

siesta är om två veckor. sjukt vad tiden går snabbt. hoppas det är bättre väder detta året än föregående. som tur är så behöver jag inte ligga och skaka ensam i ett tält varje natt utan sover inomhus hos min man. har funderat lite på min framtid men kommer inte särskillt långt. ska tågluffa i september och vill flytta till gbg, sedan har jag ingen aning vad jag vill göra av mitt liv. men det löser sig! allting löser sig, för det mesta. nu ska jag gå och äta kycklingwok till lunch.

tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0