35.

idag fick jag hjälp med att få insikt angående en sak jag borde tänkt på tidigare. jobbigt att för första gången inse hur det egentligen ligger till, men ju tidigare desto bättre. tack! nu är det slut med naivitet och överromantiserande. för övrigt är jag otroligt trött på min frisyr. har varit utan större förändring i år nu känns det som. dock borde jag färga det igen snart. var nog snart ett år sedan sist. älskar att mitt hår alltid får en orange färg när jag inte färgat det på länge. kanske borde sluta färga det och bli blond. fast nej. får ta och börja använda min aslånga hårförlängning jag inte vågat använda än. nog svamlat för idag hej.



bakis tjej i malmö. bild: helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0