38.

drömmer massvis om nätterna för tillfället. det är så himla fascinerande vilka historier och miljöer man fantiserar ihop. vissa av mina drömmar är otroligt fina. ofta är de i orealistisk spirited awaystil eller fullt verklighetstrogna vilket gör att jag ibland inte vet om jag drömt vissa saker eller om de hänt på riktigt. det vanligaste jag drömmer är dock om katastrofer. har varit med om ett tiotal krig, sjäkvmordsbombningar och naturkatastrofer. inatt drömde jag en ytterst orealistisk dröm. jag halsade öl som aldrig förr (kan inte dricka snabbt) och drog upp en bil som fallit ner i vattnet med bara händerna (är tyvärr inte lika stark som pippi).

längtar tills det blir fint väder.  förhoppningsvis blir det lite vår nästa vecka. då ska jag övernatta i fyren och vårskrika i skogen a la ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0