83.

precis hemma från jobb. drack rum punch med kollega efteråt och disskuterade outfits för 80-tals nyårsfesten som puben annordnar. har fortfarande ingen aning vad jag ska ha på mig. julafton (24e) spenderades med att jobba öppning-6, sedan var det meningen att jag skulle ut, men råkade dock däcka så fort jag kom hem. dagen innan bjöd en av mina chefer mig på en cider i början av kvällen, sedan gick de utför. har varit väldigt duktig och alltid avböjt alla drinkar jag blivit erbjuden, förutom den dagen. slutade med att jag sov på puben i någon timme för att vakna upp dagen efter i samma skick som efter att ha varit på en festival i en vecka. iaf, igår krängade jag julmat och såg julfilmer med min roomie. min plan var att äta rester idag, men blev dock bjuden på julmiddag på jobbet så är supermätt för tillfället. dock kanske det kan slinka ner några knäck. är dödstrött just nu. ska nog klä på mig mina myskläder, lägga mig i sängen och se film för att somna tidigt och utnyttja min lediga dag imorgon till fullo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0