74.

sitter för tillfället i sängen, äter spicy chicken wings, pommes och dricker pepsi. till efterätt blir det chips. nyttigt värre! dock är det mitt första mål mat idag kom jag på nu. idag har jag haft en ledig dag. väcktes av mitt alarm halv 10. segade till 10. duschade och segade lite mer till 11. sprang till tunnelbanan. 40 min och två byten senare var jag vid old street. gick först helt fel håll men rättade mig rätt så snabbt. halvsprang till frisörsalongen där jag skulle klippa mitt hår, 10 minuter sen. dock var det ingen fara för min frisör var heller inte så bra på att hålla tider. 2.5 timmar befann jag mig på salongen. helt gratis var det också! när mitt hår växt lite till ska jag dit snart igen för att klippa och även färga det. annars har jag inte gjort så mycket mer idag än köpt mat. nu ska jag ägna resten av dagen till att göra absolut ingenting förutom att chilla och planera nästkommande dag som jag hade tänkt vara lite mer aktiv på. på onsdag flyttar jag till camden, så imorgon hade jag tänkt gå till westfield (stort, stort köpcentrum) eftersom det ligger väldigt nära här. sedan vill jag supergärna se en musikal. min frisör tipsa också om en leonardo da vinciutställning, dock orkar jag nog inte dra dit imorgon eftersom man måste vara där vid öppning + köa för att få chans att köpa biljett. nu ska jag fortsätta äta min mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0