53.

vaknade upp ordentligt idag av en iskall dusch. tidigare så har duschvattnet här i skogen varit skållhett (vilket jag hellre föredrar), men inte idag inte. sedan skrattade jag mig till tårar till morgonpasset. nu sitter jag på jobbet och känner mig seg. är inte lång tid till jag åker nu. känns rätt så overkligt. satt och skrev en lista när jag åt frukost över saker som jag behöver ta tag i inför min tågluffning. den blev lång. har inte ens börjat en lista över saker jag behöver fixa inför london än. men ja, än finns det tid kvar. hoppas att jag kommer lyckas ha kvar "allting löser sig" mentaliteten inpräntat i hjärnan. nu ska jag ta segwayen ner till wärdshuset och äta fisk, hummersås och nypotatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0