51.

har redan minst 6 par liknande sådana här skor. dock inga med en klack på 7 cm. hade ett par liknande men dom blev så välanvända att jag blev övertalad av min familj att slänga dom (annars hade jag förmodligen fortfarade gått runt i dem. de skorna kändes för mig lite som härskarringen gjorde för gollum). nu är dessa fantastiska skor på bilden ovan det enda jag kan tänka på! måste införskaffas inom kort, vilket är lite svårt när man befinner sig i en skog hela veckorna.

var som sagt sjuk igår och beredd att jobba idag, trots att jag verkligen inte känner mig helt 100. chefen ringde dock nyss och beodrade mig att vara hemma en dag till och vila upp mig, så nu ligger jag här i sängen med penny i vanlig ordning och tänkte ägna dagen till att kolla film. någonting jag inte har haft tid eller möjlighet att göra på väldigt länge förrän igår.

filmen jane eyre hade som jag förutspått väldigt fin miljö och i grunden en fin historia. kan tänka mig att boken är bättre än filmen, för den var tyvärr ingen höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0