50.

eftersom jag varit sjuk och sängliggande idag har jag, i sällskap med världens mysigaste penny, sett klart ändra säsongen av carnivale. en sjukt bra, beroendeframkallande lagom mystisk, läskig, övernaturlig (för mig som är världnes mes) serie. känns väldigt tomt nu när den är slut. synd att det inte blevm er än två säsonger, man märkte verkligen i slutet att de byggt upp för en säsong till. har även äntligen fått tillbaka min kära dator från lagning. smart som man är råkade jag första dagen efter lagning (i sömnen?) tappa datorn vilket gjorde att den gick sönder en hel del på sidan. men den funkar hittils och det är det som är huvudsaken! har även sett water for elephants vilket inte var en höjdare alls. robert pattinson är rätt ful (med undantag som cedric i hp).

nu ska jag se en film vid namn jane eyre vilken jag hoppas att jag kommer tycka om. miljön verkar iaf vara lite jane austenaktig vilket jag älskar. äter plommon samt nektarin till kvällsmat. min hund är finast och bäst i världen. trots att hon är fullkomligt galen är det sjukt hur mycket man kan älska en så liten varelse så mycket. får nog ta och dedikera ett helt inlägg med kärlek till penny/pennan/plutten/pensan/lillen osvosvosv. kärt barn har många namn. jag har nog minst 20 stycken smeknamn på henne. godnatt. imorgon ska jag trotsa min sjukdom och ta mig till jobbet, så hade behövt få några timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0