47.

hade världens mysigaste dag igår. tillbaka på jobbet efter emmaboda, bergsnedfirat ragnar, grottvandrat, chillat, ätit glass, åkt runt med segway, tagit moppen till stugan, fixat lite där mednynnandes till p3 på högsta volym medan en hjort betade på ängen utanför fönstret, trallat visslande genom ronja röverdotterskogen medan solen lyste genom träden, kvällsbadat vid ransvik, hittat en hemlig klippa med sittplats som en stol där jag satt och torkade medan jag såg ut över det vindstilla havet och mölle med kvällsolen över sig. hoppas denna dagen blir minst lika bra!

btw, söker en ipod touch! (behöver en för att kunna boka hostel under min tågluffning)
btw 2, kom gärna och hälsa på mig i mitt hus i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0