105.

hej bloggen! idag har jag ätit chips och pizza. och varit ute med penny. hennes rival hästen stod och hängde i hörnet längst bort av hagen som tur var. pennan stal en pizzakant när jag åt och fick av mig en utskällning som heter duga. därmed ligger den annars väldigt närhetssökande hunden på mattan i hallen och skäms (hoppas jag). lyssnar på musik. har försökt kolla två filmer men ingen av dem passar riktigt mitt humör just nu.

väntar på att dexter säsong 4 ska bli nedladdad och velar mellan att se django unchained, changeling eller svampbob. först ska jag nog få penny på bätte humör då hon har fått ett lagom hårt straff enligt mig och därmed sonat sitt brott. sedan ska jag kanske laga mat om jag orkar, samt bestämma en slutgiltig plan över min jorden runt resa som jag tänker boka nu i veckan. önskar mig både tillbaka till london, men samtidigt inte. helst av allt hade jag velat ha 50 000 kr så jag kunde dra iväg och resa jorden runt redan nu, men nummer två på önskelistan är ett jobb.

utdag ur mitt intressanta liv i en håla utanför en håla utanför en liten skånsk stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0