106.

okej, vad har hänt sedan sist. typ ingenting. sökt fler jobb. ändrat mina planer inför jorden runtresan vilket gjort att jag inte bokat någon biljett än. drar förmodligen till oslo i nästa vecka för att leva på nudlar och tjäna cash i ett halvår. får se vad som händer med mitt ack så spännande liv (host harkel). önskar att jag skrivit dagbok under tiden i london. fy vad man levde jämnfört med här! visst, det är skönt att kunna chilla och få obegränsad mat (!!) och trygghet också, men till en viss måtta. stop i pressarna föresten. familjen som vanligtvis lever på 40% godis, 30% kycklinggryta, 20% kakor och 10% övrigt har skaffat ett gåband. har varit duktigt och gått på det varje dag hittills, förutom idag men till mitt försvar är det ju faktiskt lördag=helg.
 
har för övrigt gått och blivit tant här ute på landsbygden. dagliga nöjen innefattar landet runt, p1 (står inte ut med all svensk förfärlig rap på "ungdomskanalen"), go'kväll och på spåret. idag vaknade jag vid 8 och var jag på pingstkyrkans loppis och helsingborgs auktionsverk. ack så givande och angenämt helgnöje om jag får säga det själv. fyndade en oversize skjorta. var även en tripp förbi mormor och morfar. mormor ville ge mig min födelsedagspresent innan jag emigrerar. fastän jag var spänd på vad som kunde ligga i det välinslagna paketet bestämde jag mig för att vänta cirkus en månad till min födelsedag innan jag öppnar det.
 
dock började mormor prata på om klockor och att de håller bättre om man stänger av dem när de ej används + att jag fick en extra kedja "om jag inte skulle tycka om den andra" så kan möjligtvis gissa mig till vad jag kan tänkas få. annars så SPYR jag på family guy, kan verkligen inte kolla på skiten. finner inget som helst nöje i det programmet, och tro mig jag har försökt. efter att ha fått ur mig detta ska jag nu kolla på howl's moving castle och joina penny med att sova. imorgon blir jag med stor sannolikhet meddragen till familia för shopping (smakråd) med min fader (ej gud). adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0