92.

nu är hösten verkligen här. och jag älskar det! är verkligen ingen sommarmänniska. 16 grader och strålande sol är helt perfekt, önskar vädret kunde vara som idag hela tiden. funderar på att dra till regents park och hälsa på mina nya vänner ekorrarna och bjuda på lite goda nötter som de äter ur min hand. fast blir nog inte av då jag tänkte ta tag i lite tråkigheter istället. såsom att städa färdigt rummet och tvätta. sedan CHILLA.
 
dock tog jag en liten pause i en timme sedan förra meningen och skypade med först pappa, sedan johanna, penny och mamma vilket var månader sedan sist. nu ska jag försökta tvinga med en vän att gå till regents park och se solnedgången vid primose hill. hade gott alla! när jag kommer hem lägger jag upp alla fantastiska bilder jag har från min väldigt aktiva måndag.
 
fina soliga london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0