99.

nyss hemkommen från en spelning i dalston med svenska bandet holograms. skitkul och asnice ställe som de spelade på! är en skam att jag inte åker till dalston oftare, är mindre än 10 minuter bort med overground. igår såg jag äntligen älskade adam green uppträda! dock spelade han inga av sina egna låtar, utan uppträdde med ett nytt projekt han har med någon tjej. bra var det i alla fall! hade dock varit helt fantatiskt att höra hans eget också, men det får jag förhoppningsvis möjlighet till i framtiden. efter spelningen drog jag till notting hill där jag såg ännu en spelning och dansade natten lång.
 
har varit dödsbakis hela dagen idag. är otroligt stolt över mig själv att jag för första gången någonsin endast drack 1 öl (!!!!) ute ikväll. annat än gårdagens upp emot 10 öl. nu håller jag på att packa så smått inför min resa till edinburgh imorgonkväll direkt efter jobb. fattar inte att jag ska åka, har inte haft tid att tänka på det alls. har ingen aning om vad man kan hitta på där, men det löser sig nog. har i alla fall hostel bokat för 2 nätter, sedan tänkte jag försöka hitta en couchsurfare i glasgow för 1 natt. bilder från veckan åker upp imorgon eller när jag kommer hem från skotteland på ons. tills dess, ha det så fint och kanske hörs med uppdatering från min resa i helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0