86.

idag spenderade jag hela dagen i en säng med utsikt över pentonville prison fram till klockan 18, lyssnandes på musik blandat med några avsnitt av något jag tror hette trailer park boys (superkul). nu sitter jag och försöker få in alla 30 cocktails i huvudet inför imorgon. jag hoppas att det går bra. händer väldigt mycket nästa vecka, kommer bli kul men samtidigt vara väldigt häktiskt. bland annat förberedning inför samt öppning av puben jag ska börja jobba på, syster på besök, kompis spelar, pubrunda med e i camden osv osv. ska försöka börja uppdatera här lite bättre + börja använda mina kamera igen. är (nästan) alltid roligt att kolla igenom bilder på kameran efter en kväll ute. nu ska jag fortsätta plugga cocktails samt äta upp det sista av min pasta, salamiskivor och tomatsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0