70.

lite uppdatering. hoppade av barskolan. kände att det inte riktigt var min grej. lärde mig mycket, dock känner jag inte någonstanns att jag vill jobba på någon av de klubbarna/barerna de erbjuder. jag har flyttat till london för att ha kul, om jag ska jobba och slita på något ställe som jag inte trivs på kan jag lika gärna göra det hemma för dubbelt så mycket lön. så igårkväll skickade jag iväg en massa cvn. ringde även upp en pub/kitchen vars annons jag sett, och de sa att jag skulle komma förbi idag. gick på intervju idag och det gick bra (hoppas jag!!), de skulle höra av sig om några dagar ang. trial. det bästa med det stället är förutom att vet verkar supermysigt är att det ligger 100 meter från mitt kommande hem i camden.

kom precis hem från min första konsert här! igår efter jag bestämt mig att hoppa av barskolan kollade jag efter lite konserter på lastfm, hittade ett band vars namn jag fastnade för, the dø. lyssnade en låt av bandet på youtube, som var riktigt riktigt bra. kollade in stället de skulle spela pås hemsida (nice ställe i shoreditch), och såklart var biljetterna slut. dock var det en tjej som sålde en biljett på lastfm, vars vän inte kunde gå. så vi gick dit tillsammans! sjukt bra konsert. älskar london mycket på grund av att det är minst 1-5 konserter varje dag som jag hade kunnat gå och se. iaf, sjukt sjukt bra. intimt och litet ställe, asgrym snygg finsk sångare. tror jag är lite kär i henne.

imorgon ska jag äntligen gå till winter wonderland. vill åka karuseller och äta/dricka juliga saker och få allmän julstämming (dock tidigt, jag vet men har varit pepp på att dra dit sedan det öppnade). sedan förmodligen ut med min blivande sambo! imorgon hoppas jag att vi kan flytta in i vårt rum i camden. vi ska iaf till the good mixer, efteråt ska jag äntligen på "dejt" med min bartender. nu ska jag fortsätta kränga i mig min 2.5 punds meal med två stora friterade kycklingvingar, massa pommes, majonäs och coca cola. nyttigt värre. godnatt och adjö.

the

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0