67.

efter jag skrev föregående inlägg däckade jag med datorn bredvid mig och sov till halv 4. drömde om att jag och en kille som kunde göra oss osynliga sprang runt och gömde oss i ett stort gammalt hus för ett gäng onda häxor. till slut kunde jag bestämma över drömmen, typ göra magiska dörrar där jag ville när vi sprang runt och gömde oss. sjukt sjukt. ikväll ska min nyfunna gaydesignervän (han ska göra en klänning till mig!!!) ut igen och vill ha mig med men jag känner att jag redan kört slut på all min extraenergi. just nu är det enda jag kan göra att ligga i sängen och vila, men man vet aldrig. imorgon ska jag till någon julmarknadgrej i hyde park som heter winter wonderland. sedan till camden. måste bli frisk till imorgon! ska proppa i mig lite medicin, dock måste jag äta innan och har ingen mat. måste samla kraft för att gå och handla. är inte bra att vänta för länge med det så att jag blir hungrig, då vet man aldrig vad jag får med mig tillbaka hit. pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0