66.

okej, har känt mig sjuk sedan i tisdes men igårkväll bröt det ut totalt. var ute och firade att jag kommit in på en barskola (startar på måndag, går 4 dagar sedan får man jobb direkt!) och allting var superbra. gayklubbar i soho i mitt hjärta! i slutet av kvällen var jag så hes att ja... kunde knappt prata och de jag var med trodde att jag skämtade. har hostat hela natten och feberyrat så nyss kom de jag bor med in med en massa medicin eftersom dom "hör hur jag lider". lämnade mitt cv mest på skoj på ett ställe igår när jag var ute och fick en trial ikväll. dock tror jag inte jag kommer kunna ta mig dit eller till min dejt med min bartender i camden i mitt tillstånd. nu ska jag fortsätta vila, dricka te och försöka sova. sherlock ska hålla mig sällskap. SUGER att det bara är tre avsnitt ute. säsong 2 nu tack! hörs bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0