61.

igår var en väldigt bra dag. var inte ute kvällen innan (första hemmakvällen sedan jag flyttade hit!!) utan låg i sängen och kollade sunes jul och åt glass. iaf, igår kollade jag och karolina på ett rum här i camden och vi fick det!!!! sedan gick jag och delade ut några cvn på vägen tillbaka och fick två trials, en som waitress på en stor klubb/restaurang/m.m här i camden och en i en skoaffär. sedan förfestade vi och drog sedan ut till en pub bara 100 meter från där jag bor nu som jag tror vi kommer bli stammisar på. sedan drog vi ut i shoreditch, köpte bagels, sedan hamnade jag på efterfest i ett nice kollektiv. idag var det ett helvete att ta sig tillbaka hit till camden eftersom northern line inte gick från de flesta stationerna. men efter typ 30-40 minuter hittade jag äntligen ett ställe att åka ifrån! nu har de stängt ner hela linjen så är glad jag tagit mig hit. men iaf, två trials och bostad på samma dag. börjar känna mig riktigt pepp!

dock har jag ingenstanns att bo från och med tisdag och ca en vecka framåt. vet inte alls vad jag ska ta mig till men det löser sig förhoppningsvis. flyttar in i rummet om en vecka typ. vill dock inte lämna där jag bor nu, här är asnice. endast 1-2 min från camden town station. rummet jag ska bo i ligger 10 min härifrån så det är också skitbra. nu ska jag äta min överfulla vegetariska thai-take away box. sedan blir det nog puben igen! imorgon är min sista dag innan trialsen så hade tänkt ta en hel shoppingdag. bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0