59.

framme i london! eller kom rättare sagt hit vid klockan 8 i morse. sov två timmar inatt, tog tåget och stressade (i onödan) upp mig eftersom jag endast hade ca. 10 min på mig att checka in mitt bagage, som för övrigt hade en hel del övervikt som jag dock inte behövde betala någonting för som tur är. har ont överallt efter att ha gått rundor med ett handbagage samt en FULLPROPPAD stor resväska och en backpackerryggsäck på ryggen. ändå rensade jag ut en hel del bland de grejerna som jag ville ha med. bor i camden för tillfället hos emma i ett stort kollektiv. snart ska jag ut och kolla läget här runt omkring och få i mig någonting att äta. samt köpa massvis med energidryck så jag lyckas hålla mig vaken hela dagen, kvällen och natten ut. uppdaterar mer senare med några bilder från dagen också kanske. nu ska jag powernapa en halvtimme. uppdatering följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0