54.

har funderat på att börja blogga igen ett flertal gånger, men har aldrig riktigt kommit till kritan med det. finns så mycket jag gjort sedan sist så jag har helt enkelt inte orkat sätta mig ner i lugn och ro för att teckna ner allt. var ju över två månader sedan jag skrev sist.

lite kortfattat:
sa upp mig från arbetet på berget
åkte och reste i europa över en månad och upplevde en heeel del. allting var perfekt
kom hem, märkte hur otroligt litet hbg är, chillat, umgåtts, inlett en vad det ser ut som nu misslyckad karriär som säljare på tradera och börjat planera inför london så smått osv

på tisdag smäller det!! förstår knappt att det är så kort tid kvar. har inte köpt flygbiljett än. men imorgon. till london då.

to do list för imorgon:
- köp flygbiljett
- packa ner traderakläder
- skriv cv + personligt brev på engelska
- hämta pass och idkort på polistationen
- hjälpa mamma bära upp världens tyngsta byrå till vår lägenhet
...om jag fortfarande lever efter det,
- städa
- dricka te
- prova mina nyinköpta kläder (känner mig otroligt tjejig men älskar att prova kläder jag köpt för första gången hemma framför min egen spegel)
- förbereda mig mentalt på att flytta på tisdag
- tvinga någon att färga mitt hår

önskelista för imorgon:
- intaga någon form av alkoholhaltig dryck med trevligt sällskap framåt kvällskvisten
- vakna upp imorgon med en nyklippt fin lugg och glansigt tjockt mörkbrunt hår (nu är min lugg fult klippt och mitt hår slitet och i någon blekt orangefärgad färg)

blir ju lite roligt, för nästa vecka kommer jag börja blogga från london! skriver mer om min ASNICEIGA tågluffning i ett senare inlägg. nu ska jag kolla oc, vilket jag börjat göra varje kväll, nostalgi. är på avsnitt 11, säsong 1 nu. 

oc-konstanteranden: 1. marissa är snygg 2. luke ser för snäll ut 3. ryan är rätt ful 4. seth <3 5. hur kan seth falla för superbitchigakonstiga summer?!

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0