46.

nu är 3/4 av sommarens festivaler avklarade. jag som körde järnet förra året eftersom det skulle bli mitt sista. men det blev ju inte riktigt så. emmaboda var nice. dock kommer nog inte någonting kunna slå hultsfred. hultsfred i mitt hjärta forever and ever and ever and ever (nu fick jag en the drumslåt i huvudet). det första jag gjorde när jag kom hem förutom att mötas av världens gladaste hund var att kränga pizza. jordnötter, kyckling, banan och bearnaisesås mhm.

annars så flyter livet på. bor under vardagar i min stuga i skogen och trivs faktiskt hur bra som helst. känns lyxigt att kunna gå till jobbet istället för 1.5 timmes restid tur och retur per dag. trodde att jag skulle ha svårt för att sova, eftersom jag har lätt att bli mörkrädd osv, men det har jag inte märkt av någonting alls. nu är det bara drygt 1 månad kvar tills det bär av för mig att utforska europa. tiden går så snabbt så snabbt.

ska ta och räkna mina mygbett sen. Speciellt mina vader verkar vara extra tilltalande. minst 20 stora myggbett på varje vad har jag. nu ska jag och penny lägga oss och kolla svtplay i en nybäddad säng. heja livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0