79.

to do ikväll

- städa mitt och karolinas rum (dock utan något som helst städredskap eftersom vi inte fått någonting sådant än till huset)
- skriva stödordoch argument till mitt få-ner-hyran tal som jag ska framföra på agencyns kontor i övermorgon
- skriva ner + kolla upp bla ikea och argos hemsida på vad som behövs införskaffas till mitt och karolinas rum
- skriva ner vad som behövs införskaffas gemensamt till huset
- skriva ner mina timmar jag jobbat och räkna ut hur mycket lön jag kommer att få på fredag
- skriva budget
- skriva inköpslista på saker att köpa till julmiddag
- "laga" nudlar samt te
- ev. gå till sainsburys och köpa något gott
- kolla julfilmer i sängen tills jag somnar
väldigt spännande detta för alla att veta! intresseklubben antecknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0