77.

blir inget phantom of the opera. för en uttagsautomatjävel åt upp mitt svenska kort. har litelite pengar på mitt engelska konto, dock har jag inte fått min kod till kortet än. så är väldigt pank för tillfället. håhåjaja. bor äntligen i camden i alla fall. dock är allting inte färdigt med vardagsrummet osv än, men det löser sig. bor i alla fall med bra människor vilket känns mycket skönt. idag har jag och min kanadensiska huskamrat gått runt på camden lock market. har helt glömt hur stor den är. sedan avslutade jag med att ge alla mina sista småmynt för lite kinamat på mitt stammisställe. ser fram emot söndag för då ska visst min fantastiska managers syrra kate nash spela på puben. nu ska jag fortsätta chilla och förbereda mig mentalt på mina två dagars 14hs jobbpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0