78.

känner mig halvt död för tillfället. två 14hs pass i rad + ett 6-cl pass idag samt öppning-6 imorgon. idag var väldigt busy eftersom kate spelade. såg inte så mycket från baren men det lät mycket bra iaf, gillade alla hennes nya låtar. efterfestade lite efter stängning men eftersom jag ska upp imorgonbitti och känner mig som en zombie för tillfället var jag tvungen att dra relativt tidigt. idag var första gången det fanns kvar mulled cider (superjättegott!) efter stängning, så passade på att ta några glas. provade även black sambuca för första gången, vilket alla tyckte var väldigt konstigt att jag inte druckit tidigare. nu ska jag kolla på världens bästa kjell (som vanligt) och försöka sova för att orka med morgondagen. är ledig onsdag samt torsdag och vill ututut. planen för tillfället är att gå till puben och bli full med min (hostalkishost) chefs bror, som är väldigt generös av sig då jag inte ens har pengar att betala hyran för tillfället. har varit så slut idag så har knappt varit kapabel till att prata engelska de sista timmarna. dock besöktes puben idag av de enda svensktalande jag träffat när jag jobbat. en svensk samt en kille som kan typ 10 språk, ink. svenska eftersom hans ex var härifrån. när han besöker puben blir det allt från melodifestivallåtar till svenska snapsvisor som sjungs. iaf, borde verkligen sova nu. au revoir byebye

död_tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0