72.

verkar skita sig med rummet jag väntat och väntat och VÄNTAT på att få.  finner inga ord. har även varit sjuk igen och jobbat tre 10-timmarspass på raken. det positiva med det är att jag fått gratis mat. mat är någonting som jag inte prioriterat särskillt mycket här i london. har i princip bara blivit tescosallader och take awayboxar från camden. i förrgår åt jag dock fish och chips på jobbet. och igår testade jag sunday lamb roast vilket var sjukt gott och väldigt mättande. i alla fall, har ju bott rundor hos folk sedan jag kom hit i väntan på att jag och karolina skulle få vårt utlovade rum. karolina, som redan sagt upp sitt kontrakt och jag hade dock ingenstanns att bo från och med idag. då kom en av mina chefer som en räddare i nöden! nu bor vi tillfälligt i ett rum hos hans underbara mamma. superfint rum i ett mysigt hus. känns lite som att bo på hotel. här ska vi bo tills vi hittar ett rum i camden, där vi egentligen vill bo.

nu ligger jag nerbäddad i min säng och lyssnar på johnny flynn, äter cheddar and onionchips och dricker chokladmjölk. ska ta och se julkalendern och sova lite snart. att knappt få någon sömn + jobba som en galning + oroa sig över var man ska sova under natten + oroa sig över att få tag i permanent boende + en ordentlig influensa är ingen bra kombination. men ja, det har varit hårt ett tag. men hoppas och tror att allting bara kommer bli bättre från och med nu! efter jag tagit min tupplur ska jag ta och packa upp mina grejer för första gången!! ser sååå fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0