52.

dagens outfit!!!!!!!!!!!!!!!!11
tagen med min fashionabla mobil från 07-08 (som inte alls saknar skal)


från hm: halsband (fejkklocka <3), shorts (nyinköpta från idag. älskar dem!), väska
lånat: strumpbyxor och linne
kavaj: urban outfitters
skor: nelly (10.5 platå mhm)
hattmözza: monki

hihi.

nej, men det var verkligen trevligt att gå runt i annat än jobbskjorta, träningsbyxor och vandrarskor för en gångs skull. blev en hel del shoppande idag, men har inte haft tid att köpa något nytt på hela året. känner mig otroligt ytlig, men jag älskar att prova ett nyinköpt klädesplagg hemma framför spegeln och inse att det sitter perfekt. som sagt, har inte shoppat på över ett halvår så är förmodligen därför jag är så exalterad. köpte skorna i föregående inlägg. de är faktiskt finare i verkligheten än på bild. sedan köpte jag även två par shorts, en oversizekavaj samt en kjol. var kanske inte så bra att gå runt i stan från norr till söder i flera timmar med feber och utan att ha ätit någonting. men det var lätt värt det. och så god kebaben var som jag åt när jag kom hem tittandes på brighton rock. konstig film, men gillade den. tror jag. nu ska jag fortsätta lyssna på i want to buy you something but i don't have any moneyyyyyy medan jag packar lite inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Anna Pj

Fint! :D

2011-11-03 @ 02:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0