49.

tillbaka från wow med ett antal nya upplevelser i bagaget. gbg är en fantastisk stad. wow kändes väldigt annorlunda om man jämnför med t.ex. årets hultsfred. är inte riktigt van vid att behöva köa till precis allt. såg dock en hel del artister, mycket mer än jag brukade göra. det är väl lite det som är grejen med wow, att se artister och inte sitta hela dagarna och drägga på campingen. det märktes definitivt att det var en festival utan camping. alla var otroligt snygga. wow var roligt att ha besökt, men finns många andra festivaler som jag tycker om mer. små festivaler är nog mer min grej.

nu är det endast två veckor kvar till jag ska ge mig ut och resa runt i europa i en månad! det är sjukt vad tiden går snabbt. bör kanske börja planera lite.


jag, monika, liya (wows foto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0