37.

sitter framför datorn på jobbet, rätt trött efter (som vanligt) för lite sömn. för tillfället önskar jag att jag vore en dagmäniska istället för nattmänniska. har en kaffemaskin precis framför mig. och en nyckel som ger mig gratis dryck i fickan. jag som bestämt mig för att endast dricka en kopp vanligt kaffe per dag. det går dock inte så bra för det är obeskrivligt frestade att trycka på knappen för kaffe choco istället.

förra året bestämde jag mig för att ta ett sista riktigt festivalår och besökte sex festivaler. förstår faktiskt inte hur jag tänkte med att sluta festivala. nej, åtminstonde ett år till får det bli! har redan köpt biljetter till tre festivaler i sommar. så hittills hittar ni mig på emmaboda, hultsfred och siesta. har en festivalbiljett till arvika till salu om någon vill köpa billigt.


hultsfred är nog den festival jag ser fram emot mest för tillfället. har alltid haft askul där.
ska bli kul att träffa dessa fina killarna igen. (bild: jonathan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0